четвъртък, 14 май 2015 г.

Началото на спонтанния ми, необмислен блог

Мисля, че е излишно да споменавам колко нова съм в това, при положение, че в момента четете първия ми блог-пост. Истината е, че все още не знам какво правя. Не знам и с каква цел го правя. Надявам се в процеса на работа всичко да ми се изясни.

Но нека първо се представя. Казвам се Лияна. Ученичка съм в осми клас. От град Казанлък съм. И съм зодия Дева. Ако блогът ми се реализира в това, в което се надявам, може би скоро ще разберете колко огромно значение отдавам на астрологията. Затова и според мен зодията на един човек трябва да върви ръка за ръка с името и възрастта му, когато се представя.
Здравей! Името ми е Лияна и съм зодия Дева, а ти?
И като нещо изключително нетипично за някой роден в шестия знак, започвам този блог спонтанно, без много да му мисля. Именно затова не знам и до къде ще стигна.

Голямата ми страст/мания, граничеща с обсебване, е литературата. Посвещавам всеки миг от свободното си време на книгите. Затова, естествено, смятам да посветя и блога си на книгите. Очаквайте постове с анотации и мнения за книги, постове за това коя книга съм си купила последно (ако трябва да съм честна, чета повече онлайн и заемам книги от библиотеката), издаването на коя книга очаквам с нетърпение и така нататък.
Книги.
Книги книги книги!

Добре де, обещавам да не прекалявам. В крайна сметка това е личен блог и ще се опитвам да разнообразявам всеки път, когато имам повод (което пък хич не е често).

Освен че чета много и всякакви книги, също така гледам сериали и филми. Останалото си свободно време прекарвам с приятели и семейство, пътувам, рисувам, слушам музика, (уча?)...
Също така и пиша. Главно проза, но в зависимост от това, какво искам да кажа и начина, по който искам да го направя, понякога пиша и поезия.

Това е засега от мен. Нямам представа колко редовна ще съм. Най-вероятно ще пиша тогава, когато мога и имам нещо за казване. Предполагам ще ми отнеме време да разбера как точно искам да звучи и изглежда блога ми, а дотогава очаквайте още много "първи постове". Както казах, това е нещо наистина ново за мен, и точно затова ще съм ви признателна ако оставите някой коментар със съвети или критики.

Е...
До скоро!

11 коментара:

  1. Приятно ми е, аз съм Ана и съм Овен ( и честит бебе-блог, много е сладък, надявам се да ти стане хоби и да продължиш да го водиш с:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, благодаря ти, Ана! И аз се надявам ^^.

      Изтриване
  2. Здравей, Лияна, аз съм Ева и съм зодия Близнаци (за добро или лошо...). Честит блог! Надявам се да се запалиш и да продължиш да го водиш, ще го посещавам с удоволствие! Успех! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Ева, зодия Близнаци :)! Благодаря ти и искам да знаеш, че чета блога ти с голям интерес!

      Изтриване
  3. добре дошла в сферата на блогването, лияна, и се надявам да поостанеш наоколо за дълго време. казвам се зинети, на 15, зодия рак съм, не използвам главни букви и удивителни знаци (е, случва се да ги използвам от време на време).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знам, следя блога ти отдавна, страхотен е!
      Благодаря ти много и наистина се надявам и аз да се задържа в сферата.

      Изтриване
  4. Честит блог! Пожелавам ти много успехи с него! Аз съм Кая и съм зодия Козирог. Нямам търпение да прочета нещо, написано от теб. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо земен знак като мен ^-^
      Здравей, Кая и мерси. Обещавам, че ще поствам и мои историйки от време на време.

      Изтриване
  5. Здравей, Лияна! Аз съм Гергана, зодия Стрелец, на 17. Честит блог! Надявам се, да се превърне в твое хоби и да продължиш да го водиш... с удоволствие ще го следя.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти! Леле толкова мило ми става като ви чета коментарите :З

    ОтговорИзтриване
  7. Здрасти, Лияна! Аз пък съм Илияна. Живея в Разград и след няколко месеца правя 16. Зодия Везни съм.
    Честито за новия блог! Надявам се да си прекарваш добре както аз самата и с удоволствие ще следя публикациите ти.

    ОтговорИзтриване