петък, 11 март 2016 г.

Не ви трябва 1-ви януари, за да започнете наново живота си

Здравейте. 
Предполагам забелязвате, че направих някои промени в блога си. Смених дизайна, името и.. темата, донякъде. Не ме разбирайте погрешно, това в никакъв случай не значи, че спирам да пиша за книги. Просто съм в период на опитване на нови неща, но спокойно, за нищо на света не бих пренебрегнала старите. Колкото до причината, поради която не написах този пост по-рано - тя е, че все чаках нещо. Чаках някакво събитие, (като първи януари например) което да постави новото ми начало. Докато не осъзнах че "днес" само по себе си е събитие и е напълно достатъчно. Не ми трябва първи януари, за да започна наново. Това е мотото на този пост, а ето ме и мен, започвайки отначало. Най-малкото опитвайки се.

Аз съм много организиран човек (или поне се опитвам да бъда) и като такъв, постоянно правя планове, списъци, разделям нещата в категории. Така съм направила и с живота си. Разделила съм го на категории и полагам огромно усилие да балансирам между тях. И успявах, до преди известно време, когато изведнъж правилата се промениха. В живота ми нахлуха нови хора, открих много нови интереси и бавно започнах да пренебрегвам някои от уж важните аспекти.  И не само. Скоро имах усещането, че съм закъсала на едно място спрямо всички категории. И това ме убиваше. Както става винаги, когато в дните ми липсва ред, започнах да правя нещата без никакво желание. Да, дори четенето. Нямах мотивация да пиша, да обогатявам общата си култура по каквито и да било начини. Нямах мотивация и да уча, а колкото и да е странно, по принцип имам такава. Но смятам, че е крайно време да се съвзема от този личностен застой и да сложа край на пълната апатия. Имам нужда от ново начало, ако не за друго - то поне за да знам и да имам чувството, че правя нещо. Да променя блога си е една от първите стъпки.
Забавно е, как го казвам, сякаш знам какви са следващите...

Но защо трябваше да сменям името? Това може да ви се стори странно, дори глупаво, затова ще се опитам да го обясня, оправдавайки се с наталната ми карта и обвинявайки звездите за перфекционистката, която са ме направили. Говоря за факта, че имам стелиум в Дева. Това е положението, при което три или повече планети са в един знак, особено подчертано ако са и в един дом и Слънцето е една от тях. При мен не са в един дом, но пък са Слънце, Венера и Меркурий, и трите - лични планети. Като добавим и факта че Меркурий е в съвпад със Слънцето, отделно правят аспекти с АС и МС и става една голяма систематизирана каша. Типично. Както и да е, това положение подчертава още повече Девата в мен и ме прави, както казах, перфекционистка. Прави ме онзи "организиран човек", споменат по-горе в поста. Това положение не ми позволява да пиша за множество различни теми в блог, първоначално посветен на книги и с книжно заглавие. Не. Затова трябваше да го сменя. За да избера новото име се обърнах отново към наталната си карта, която така упорито продължавам да виня за първоначалния проблем. Освен стелиума в Дева, имам и нещо-като-стелиум в Близнаци, където са ми АС, (асцендентът, може би второто най-важно положение в картата), Юпитер и Сатурн. Не съм сигурна, дали се брои за стелиум, понеже асцендентът не е планета, но така или иначе, може да се каже, че съм силна и откъм Близнаци. А какво ме прави това при Меркурий, управляващ и двата знака?

И така. Добре. Блогът ми се прероди - сега какво?
Сега ще се опитам да пиша за повече неща. За всякакви теми. Мога да ви разказвам колко скучен е бил уикендът ми или за "просветленията" в два през нощта, когато не мога да заспя. Мога да ви говоря за това колко съм развълнувана относно следващия сезон на Doctor Who, а в следващия пост - за това колко обичам поезията на Едгар Алън По. Знам, че и така ще стане хаос. Може би това е урокът ми - че хаос винаги ще има и е по-добре да се науча да го приемам... Хаха. Добър опит от моя страна, но не. Няма да го приема. Ще направя списък с темите, по които ще пиша и ще се опитам да отделям достатъчно внимание на всяка от тях. Дано не стане като с категориите в живота ми. (Впрочем виждате ли това? Това мое желание за развитие, но в същото време изключително систематизирано и постепенно? Това, дами и господа, е проклятието на Сатурн в Близнаци, че пък и квадрат Слънце. (Също така чувствайте се свободни да ми кажете в коментарите, ако прекалявам с астрологията.)) Не смятам да публикувам въпросния списък, понеже възнамерявам да правя промени непрекъснато. 

И така. Не знам дали ще намерите логика дори в една частица от това, което съм написала. Честно казано понякога и на мен ми е трудно да я намеря...





2 коментара:

  1. Да, разбирам те напълно! И аз изпитвах същият проблем преди да създам моят блог. Исках да пиша за интересите ми, но те са толкова различни, че тук идва хаоса, който спомена. Накрая реших просто да започна .. Пожелавам ти успех, и понякога най-хубавите неща не са перфектните.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за разбирането и съвета, ще се постарая да го запомня ^^

      Изтриване