неделя, 18 декември 2016 г.

my pretentious christmas wishlist - blogmas #3

На първо място - да, освен че съм болна и ми е скучно, очевидно пиша този пост с едничката надежда майка ми или който и да е друг член на семейството да го прочете и ако все още не ми е взел подарък - просто да си хареса някой от списъка. А списъкът е дълъг, повярвайте ми.

И на второ - разбира се, наясно съм - Коледа е магическото време, когато осъзнаваме че е важно по-скоро да даваш, отколкото да получаваш, but let's cut the crap - колкото и да е хубаво да гледаме израженията на близките си, докато отварят подаръците, които толкова време сме им избирали и да чакаме тяхната реакция, чувството не може да се сравнява с любопитството относно нашите собствени подаръци и изненадата (или разочарованието) които следват разопаковането.

Така че днес ще бъда егоист и ще говоря за подаръците, на които бих се зарадвала най-много.

Типични подаръци за книголюбители
Първото нещо, което ще забележите, е че самите книги липсват от този списък. Просто не виждам смисъл да изреждам заглавията, които искам да прочета, а и смятам, че това донякъде се подразбира. От друга страна не бих отказала аксесоари за книги или book-themed предмети. Например държач за отворена книга, малка лампичка, която се прикрепя на корицата, калъф за електронния ми четец, странични държачи за книги върху рафт, нов рафт също. Колкото до book-themed предметите - може да е абсолютно всичко. Влюбена съм в ето тези възглавници, например. Добра идея за подарък на който и да е любител на книгите би била и ароматна свещ, (в Етси можете да намерите дори такава с миризма на книги!) чаша за чай, дори само кутия с чай. Не мога да ви опиша колко бих се зарадвала на кутия чайове с различни вкусове!

Тефтери, планери, органайзери
As a rule, you can never have too many planners. В Хеликон има огромно разнообразие от прекрасни органайзери! Ето този Сатурнов тефтер пък можете да намерите в Bershka. Като се замисля всякакви сладки канцеларски материали могат да се превърнат в чудесен подарък.

Мърчандайс
Да започвам ли с изреждането на всички фендъми, от които съм част? Дори не знам дали има смисъл, предвид факта, че в България трудно се намират. Вече четвърта поредна година моля за шал на Рейвънклоу, funko pop фигурка на някой любим герой, или каквото и да било с образа на ТАРДИС. Тениските също могат да се превърнат в страхотен подарък, ако знаете на какво е фен човекът отсреща. Много бих се зарадвала и на калъфка за възглавница с лика на актьор или герой. Не е странно. Питайте Дан.

  Гримове
Добре, това е странно и дори се изненадвам, че го пиша - рядко ползвам грим, главно поради липса на време. Но нови четки или Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstic 03 някакво случайно червило определено са неща, които бих използвала. Но ще се зарадвам и на всякаква друга козметика. 

Албуми
За тази точка виня само и единствено Жени, заради която сега искам да си направя колекция. Идеални за началото ѝ биха били албуми като "Blue Neighbourhood","Death of a Bachelor", "Blurryface" или някое от ЕP-тата на Sleeping At Last (впрочем тези тениски са !!! ). Също така слушам и много саундтраци, така че музиката от любимия ми филм би била чудесен подарък.


Астрологични неща
За тази "категория" просто ще ви оставя с ето този пост на Бъзфийд, I think it sums it up pretty well. Ако имате приятел, който е запален по астрологията, тук определено ще намерите идеалният подарък за него. Ето ви и още една идея - отидете до най-близкото фото и принтирайте наталната му карта върху тениска например. Аз бих се зарадвала.

Ще спра дотук, понеже ако изредя всичко, което искам за Коледа, този пост ще стане километрчен. Не, всъщност ще кажа още няколко неща. Искам грозен коледен пуловер. Искам oversized sweatshirt понеже 1) са ужасно удобни и 2) нямам нищо спортно в гардероба и това е проблем, когато имам час по физическо. Искам дебели чорапи, понеже обичам да ми е топло, по същата причина искам и меко одеало с което да се разхождам из къщата като с наметало. Искам ново калъфче за телефона ми. Искам onesie. Искам и наргиле! 
..........................................
И не на последно място, (понеже осъзнах, че звуча като голяма материалистка) искам здраве и щастие за мен и всички, които обичам.

Sincerely, бях сравнително добро момиче тази година.

Няма коментари:

Публикуване на коментар