сряда, 14 декември 2016 г.

8 winter(ish) boredom cures - blogmas #2

Ето един списък с идеи как можете да запълните свободното си време (ако сте достатъчно големи късметлии и изобщо имате такова) до Коледа. Включила съм любимите си зимни занимания - неща, без които коледната ваканция просто не е коледна ваканция и ми остава само да се надявам, че ще намеря време да скучая.



1. Направете си горещ шоколад/топъл чай/кафе и се насладете на някоя книга - ето линк към пост с предложения за зимни четива. Въпреки че аз бих добавила и добрия стар "Хари Потър", нищо, че книгите не са с коледна тематика. Просто има нещо относно тази поредица - едно топло носталгично чувство, което я прави подходяща за препрочит по това време на годината. 
2. DIY коледен подарък - идеи има буквално навсякъде, лично аз винаги намирам каквото търся в пинтерест. Най-хубавите подаръци, които съм получавала, са били изработени лично от някой мой близък човек, затова винаги, когато имам тази възможност, също правя своите ръчно. Можете да направите и коледни картички за всичките си познати - ето един страхотен сайт за графичен дизайн, който може да използвате. 
3. Пуснете си коледен плейлист за да поддържате празничното настроение или сами си създайте такъв в спотифай. Ако се чувствате сякаш коледният дух не ви е обхванал достатъчно - подходящата музика със сигурност ще поправи това.
4. Планирайте резолюциите си за 2017 година. Декември месец е време на смели мечти и високи цели. Но първо се обърнете назад и вижте колко много неща са се променили за 12 месеца. Още толкова ще се променят и през предстоящата година и зависи само от вас дали тези промени ще са за добро.
5. Гледайте коледни филми или сериали - flashback към миналата Коледа, когато си направих маратон на всички Christmas Specials на Doctor Who за един ден. Силно го препоръчвам. Но ако ви се гледа филм, предполагам, че "Home Alone" или "Love Actually" също стават.
6. Направете си коледни сладки. - Аз съм изключително зле в готвенето. Уменията ми се изчерпват до нарязването на салата и правенето на сандвичи. Но това не значи, че не мога да опитам нещо по-сложно и да се надявам на коледно чудо, нали? Вдъхнових се от едно видео, за което Жени говори в последния си пост и ако резултатите не са кошмарни, може дори да ги споделя тук.
7. Вземете си няколко мандарини, отпуснете се и наваксайте с Влогмас серията на любимите си youtube личности. Да, това няма да е мой пост, ако не си намеря оправдание да спомена Дан и Фил. Тяхното решение да направят gamingmas в канала си, както и самият факт, че вече 14 дни успяват да качват по едно ново видео, ми е мотивацията в живота напоследък.
8. И не на последно място, в духа на Коледа, прекарайте малко време със семейството си.

Знам, че веднага след като натисна "Публикуване", ще ми дойдат още много идеи за зимни дейности, но явно тях ще запазя за себе си. А сега отивам да чета "Voyager", понеже съм си поставила изключително трудната задача да свърша книгата преди 2017 година. Да... пожелайте ми късмет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар